Thursday, 28 July 2011

MALAYSIA VS SINGAPORE

Korang pun sedia maklum, malaysia kalah ditangan singapore.. tp, yg aku tak puasati tu, singapore bukan bawa pemain bola, tapi singapore bawa actor2 hebat...hahaha..korang mesti faham kan pe maksud aku... sungguh berangin aku tgk bola mlm td... lagi 1, aku memang suke ngat tindakan fahmi tu...memang patut di beri pujian... tahniah!! tak pa lah, walaupon Malaysia kalah, aku tetap bangga dgn Malaysia coz dah bertungku-lumus berusaha.. Korang memang wira Malaysia!! GO GO GO MALAYSIA!!! Semangat rakyat Malaysia mlm td menang cukup-cukup membanggakan...hihi...

No comments:

Post a Comment